Recenzja z „Promyczkiem”

„Promyczek” to czasopismo dla dzieci niewidomych lub słabo widzących w wieku do12 lat, które wydawane jest przez Polski Związek Niewidomych w trzech wersjach: elektronicznej, w druku powiększonym i w brajlu. Jak czytam na stronie PZN: w „Promyczku” dzieci znajdą treści zarówno edukacyjne, jak i bajki czy wierszyki. Nasi autorzy to uznani twórcy opowiadań dla dzieci, przyrodnicy, pedagodzy. Staramy się, by nasze teksty były napisane prostym, ale bogatym językiem, i przekazywały treści odpowiednie dla tej grupy wiekowej.

I właśnie dziś otrzymałam egzemplarz „Promyczka” a w nim… recenzja mojej książki pięknie zatytułowana „Macedońska przygoda” pani Patrycji Chajęckiej. Recenzja jest bardzo pozytywna, jedynym minusem mojej ksiązki zdaniem pani Patrycji jest pomysł na wyjaśnienie, w jaki sposób, a raczej dzięki czemu Witek mówiący po polsku i Aleksander mówiący po grecku mogą się zrozumieć. Mi mój pomysł się podoba, ale jeśli jesteście tego samego zdania co pani Patrycja – dajcie znać, jestem bardzo ciekawa. A wcześniej w „Promyczku” tekst pod dumnym tytułem „Nie od razu Rzym zbudowano”. No ja też jestem dumna, nawet bardzo 😊

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij